پروژه دات کام

ساخت وبلاگ
فرادرس، بزرگ ترين دانشگاه آنلاين ايران

عنوان مقاله : نحوه ایجاد بهبود بهره وری واقعی

قالب بندی : PDF, Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : کانون اصلی توجه OA برای مدیریت عبارتند از تعیین مراحلی که می توان به واسطه آنها به بهبود بهره وری دست یافت . تحقیق در عملیات به عنوان ابزار ارزشمندی در این تحقیق به شمار می رود و می توان از آن به عنوان رشته ای یاد کرد که به ایجاد و مدیریت بهبود بهره وری تخصیص یافته است . پژوهشگران عملیاتی روشهای دستیابی به سطوح بالای عملکرد را شناسایی می کنند . آنها از طریق ادراک مشکلات در سطح سازمانی به بهبود بهره وری دست می یابند . راه حل های آنها به طور طبیعی از روشی نشات می گیرد که به واسطه آن می توان این مشکلات را توصیف ، درک و ارائه کرد . روش یک پژوهشگر عملیاتی عبارتند از تجزیه و تحلیل خصوصیاتی چون سود ، هزینه ، راندمان و سایر موارد عملی و قابل سنجش . تحقیق در عملیات یا به عبارت دیگر به کاربردن روشهای تحلیلی پیشرفته در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر تحت عنوان علم برتر نامیده می شود . سازمانهایی که در شناسایی فرصت هایی که می توان از آنها در جهت بهبود بهره وری ذاتی موجود در ساختار شرکت استفده کرد به O.R (تحقیق در عملیات) اعتماد نمی کنند احتمالا کمتر از توان بالقوه خود به فعالیت می پردازند . دامنه اندوخته های حاصله به واسطه الگوهای O.R بسیار گسترده است ( از مبالغ نسبتا کم تا مبالغ چند میلیارد دلاری) نمونه هایی از بهبود بهره وری که بدون وجود O.R هرگز امکان پذیر نبود در مطالعه شرکت هایی چون سیرز ، ویرهالر ، تاکوبل ، HP ، پروکتر و گمبل مشاهده می شود .

کلمات کلیدی : تحقیق در عملیات – مدیریت بهبود بهره وری – رضایت مشتری – کنترل هزینه ها – مقاله زبان اصلی مدیریت – مقاله با ترجمه حسابداری- مقاله ترجمه شده مدیریت – مقاله حسابداری – مقاله ۲۰۱۶ مدیریت – مقاله جدید مدیریت

 

دانلود مقاله نحوه ایجاد بهبود بهره وری واقعی
فرستنده : پروژه دات کام
حجم فایل : 158 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم

در صورتی که هنگام باز کردن فایلهای فشرده به پسورد نیاز بود، از www.prozhe.com استفاده کنید

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 3:33

عنوان پروژه : حقوق و دستمزد بانک

قالب بندی : Word, XLS

قیمت : رایگان

شرح مختصر : با توسعه و گسترش سازمان ها وموسسات صنعتی و بازرگانی در جوامع مختلف دامنه بهره گیری از علوم مالی به نحو قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.استقرار و اموزش سیستم حقوق و دستمزد جزء فعالیتهای ضروری می باشدکه بر پایه ان نیروی انسانی در سازمان ها شکل می گیرد. از زمانی که فرد به اجتماعی زندگی کردن روی اورده به وسیله کار کردن هزینه زندگی خود و خانواده اش را تامین کرده از همین منظر مفاهیم کارگر و کارفرما «دریافت و پرداخت»تحقق یافته است.از طرفی بدون شک حقوق و دستمزد یکی از مهم ترین تدابیری است که به جهت انگیزش کارکنان در سازمان به کار گرفته می شود زیرا به عنوان یک ابزار اساسی برای رفع نیاز های اولیه و ثانویه در سلسله مراتب نیاز های انسانی می باشد.بنا براین حقوق و دستمزد مهمترین مسئله است که توجهشاغلان را در مسیر زندگی کاری به خود مشغول می دارد.امروزه مدیریت حقوق و دستمزد یکی از مسائل پیچیده و فوق العادهبا اهمیت سازمان ها می باشد و یکی از وظایف عمده مدیریت حقوق و دستمزد طراحی و اجرایی سیستم های جبران خدمت یا حقوق و مزایا است. حقوق عبارت است از «مقرری ثابتی که معمولا به طور ماهیانه به کارمندان پرداخت می شود. و دستمزدبه مزد ساعتی یا روزانه کارگران اطلاق می شود. از طرف دیگر عبارتند از وجه نقد یا هر گونه مزایای غیر نقدی و یا مجموع انها که کارکنان در مقابل انجام کار از کارفر ما دریافت می دارند. نظام پرداخت فعالیتی است که سازمان ها از طریق ان کار افراد را ارزیابی می کنند تا پاداش های پولی و غیر پولی مستقیم و غیر مستقیم را در چهار چوب مقررات قانونی و توانایی پرداخت مزد میان انان توزیع کنند.

فهرست :

مقدمه

اهداف کنترل های داخلی حسابداری حقوق و دستمزد

مسئول حقوق و دستمزد

قوانین کار مربوط به حقوق و دستمزد

حق السعی

دستمزد مستقیم

دستمزد غیر مستقیم

مزد

ایام مرخصی

حق استفاده از مرخصی

روشهای ثبت هزینه دستمزد ایام مرخصی

ضبط اوقات

کارت اوقات کار

نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت

ویژگیهای قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت

طبقه بندی مشاغل

اطلاعات لازم برای محاسبه حقوق و دستمزد

کارت حضور و غیاب

لیست حقوق و دستمزد

فیش حقوقی

دفتر روزنامه

اسناد

حق بیمه های اجتماعی

حقوق و دستمزد پرداختنی

کنترل هزینه حقوق و دستمزد

دفتر کل بانک

دفتر کل صندوق

حساب ذخیره دستمزد ایام مرخصی

حساب ذخیره پاداش

حساب وام مسکن

حساب صندوق اجرا

مالیات حقوق و دستمزد

 

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 3:33

عنوان مقاله : معماری موزه

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : بی شک وجود موزه به عنوان یک نهاد فرهنگی در اجتماع بسیار ضروری است فرهنگ هر جامعه یک مفهوم کلی است و تمامی ارزش‌ها و یافته‌های معنوی مردمان آن جامعه را در بر می‌گیرد. پس فرهنگ. میراث هر قومی است که از پیشینیان بر گرفته شده و در آن تغییراتی داده شده و به نسل‌های بعد انتقال یافته است. فرهنگها و تمدن‌ها مانند انسان سه مرحله تکامل دارند: زاده می‌شوند، کودکی و نوجوانی دارند. کمال می‌یابند و به پیری می‌رسند و بالاخره از میان می‌روند. خاصیت فرهنگها و تمدن‌های پویا و لازم می‌بیند از فرهنگهای دیگر می‌گیرد و آنچه را زائد می‌داند فرو می‌نهد و دور می‌ریزد. تا کنون هیچ تعریف تئوری جامعی برای این که مشخص کند موزه چگونه مکانی است ابراز نگردیده است، البته این بدان معنا نیست که هیچ درک صحیحی از اینکه موزه چیست وجود نداشته باشد زیرا موزه‌هایی که ساخته شده‌اند و طرحهایی که بوسیله طراحان مختلف عرضه گشته‌اند هر کدام خود گویای این مطلب است که موزه بدون تعریف خاصی بتواند بطورجامع درموردکلیه موزه‌ها صادق باشد می‌تواند بوجود آید و هر موزه‌ای شکل خاص خود را یافته و در دسترس عموم قرار گیرد.

فهرست :

سخنانی از ماریوبوتا در ایران

تعریف موزه

تاریخچه موزه

تاریخچه موزه در جهان

موزه در بینش اسلامی

شورای بین‌المللی موزه‌ها

انواع موزه

موزه‌های تاریخی

موزه‌های علمی

موزه‌های تخصصی

موزه‌های منطقه‌ای

موزه‌های فضای آزاد

بناهای تبدیل شده به موزه

بناهایی که به عنوان موزه ساخته شده اند

موزه‌های جدید

خصوصیات فیزیکی ساختمان موزه

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 164 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 10:54

عنوان مقاله : مدیریت نوین در عرصه جهانی

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : جهانی شدن پدیده‌ای است که بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و کشورهای بسیاری را به چالش کشانده‌ا ست. یکی از مهمترین پیامدهای جهانی شدن، افزایش رقابت درسطح بین المللی اقتصاد است. زیرا در این شرایط، همواره با کاهش هزینه های حمل ونقل، رشد حیرت انگیز فناوری اطلاعات و گسترش روزافزون تجارت الکترونیک و به حداقل رسیدن محدودیتهای جغرافیایی و رشد رقابت مواجه خواهیم بود که درنتیجه کارایی اقتصاد بین المللی افزایش خواهدیافت. در این میان می توان گفت مهمترین پیامد جهانی شدن بر اقتصاد کشورها رشد تجارت الکترونیک است. که عناصر آن بازار الکترونیک، تبادل الکترونیک داده و تجارت اینترنتی هستند که مبین ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار ومدیریت است. بنابراین، برای باقی ماندن مدیران در عرصه رقابتهای اقتصادی باید ابزارهای مختلف اطلاعاتی و ارتباطی با دیدی روشن و طبق نیازهای سازمان تامین و راه اندازی شوند. درنهایت آنچه در راستای تجارت الکترونیک برای مدیران دارای اهمیت است بسترسازی مطلوب برای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختار سازمانی توأم با شناخت کافی و نگرش مثبت مدیران به ضرورتهای حضور این پدیده در روند فعالیتهای سازمان است. جهانی شدن پدیده‌ای است که بروز آن در عصر حاضر موجب تغییر و تحولات بسیاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در عرصه بین‌المللی شده و کشورهای بسیاری را به چالش کشانده‌است. به طوری که بی‌شک مهمترین و بارزترین وجه تمایز اقتصاد امروز و دیروز جهانی شدن است. جهانی شدن‌ برای‌ بیماریهای‌ اقتصادی‌ جهان‌ تجویز شده و چنین‌ ادعا می‌شود؛ که‌ جریان‌ آزاد سرمایه، نیروی‌ کار، کالا و اطلاعات‌ بدون‌ دخالت‌ دولت‌ و دیگر شکلهای‌ مداخله، تنها راه‌ رسیدن‌ به‌ سعادت‌ جهانی‌ است

فهرست :

جهانی شدن ، مدیریت و تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

مدیریت و تجارت الکترونیک

نتیجه گیری

مدیریت نوین و توسعه پایدار

مفاهیم و دیدگاه‌های توسعه

تفاوت‌ توسعه در مفهوم سنتی و پایدار

مدیریت و توسعه

افقهای آینده مفاهیم توسعه و مدیریت

مدیریت دولتی و توسعه

توسعه و نقش‌ها و فعالیت‌های مدیریتی دولت

سیاستگذاری و تصمیم‌گیریها

توسعه پایدار و مدیریت دولتی

نظام اداری توسعه

نتیجه‌گیری

چالش های مدیریت دیجیتال در عصر ارتباطات حاضر

منابع

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت: 10:54

عنوان پروژه : اجرای تکنیک های داده کاوی

قالب بندی : PDF, Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : داده های مورد استفاده در این پروژه از پایگاه داده دانشگاه آزاد قزوین تهیه شده است، این داده ها اطلاعات ۵۰۰ نفر دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مهندسی صنایع (گرایش های تکنولوژی صنعتی و تولید صنعتی) است. که در قالب یک فایل اکسل با ۳۸۳۷۷ رکورد می باشد و سنوات تحصیلی ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ را شامل می شود. مدلی که برای پیشبینی ارتقاء سطح علمی دانشجویان بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده دانشگاه آزاد قزوین پیشنهاد میشود در زیر شرح داده میشود : در این مدل پیشنهادی مراحل مختلف فرآیند داده کاوی از جمله جمع آوری دادهها، آماده سازی و پیش پردازش داده ها را روی مجموعه آموزشی ذکر شده انجام داده و الگوریتمهای مختلف داده کاوی از جمله خوشه بندی، قوانین انجمنی، درخت تصمیمگیری، برای دادهها به کار گرفته شده است. ابتدا برای عملکرد بهتر الگوریتمهای داده کاوی یک سری عملیات پیشپردازشی روی دادهها انجام داده شده است. همچنین بعد از تجمیع دادهها داخل یک فایل خصیصههای عددی به خصیصه های گروهی معادل تبدیل شده است. برای مثال تمام نمرات دانشجویان به پنج گروه عالی، خوب، متوسط، ضعیف و مردود تقسیم بندی شده است.

کلمات کلیدی :

مقدمه ای بر داده کاوی

مقدمه ای بر نرم افزار Weka

شرح دیتاست پروژه

اعمال تکنیک درخت تصمیم بروی داده ها

قانون ها

اعمال تکنیک شبکه عصبی بروی داده ها

خروجی شبکه عصبی

اعمال تکنیک خوشه بندی بر وی داده ها

معرفی نرم افزار Weka

آموزش نرم افزار weka

انتخاب الگوریتم رده بندی

انتخاب الگوریتم خوشه ‌بندی

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 106 تاريخ : جمعه 23 بهمن 1394 ساعت: 8:49

عنوان جزوه : کدگذاری ۱

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : این جزوه چکیده ای از کتاب کدگذاری roman است که به عنوان درس کدگذاری ۱ در دانشگاه اصفهان و شهرکرد تدریس شده است. همچنین این جزوه برخی کدهای جبری مانند کدهای دوری و کدهای BCH را مورد مطالعه قرار می دهد.

کلمات کلیدی : جزوه کدگذاری، جزوه ریاضیات، انواع کدگذاری، جزوه کدینگ، کدهای دوری، کدهای BCH ، درس کدگذاری، کدینگ، ریاضی محض،

 

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 108 تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394 ساعت: 12:30

عنوان مقاله : برنامه ریزی استراتژیک بانکداری الکترونیک

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در این پژوهش سعی شده تا عواملی که سبب پذیرش و استفاده بیشتر افراد از خدمات بانکداری الکترونیک می شود بررسی گردد. هدف این پروژه به دست آوردن درک و دانش لازم جهت مشتریان در بانکداری الکترونیک می باشد که کاربرد بسیار زیادی در جامعه امروزه خواهد داشت

فهرست :

تاریخچه بانکداری الکترونیک

مدل مفهومی بانکداری الکترونیک

نیازها و انتظارات مشتریان

راهبردهای عمده بانک

پرسشنامه بانکداری مجازی

نقشه راه :Road Map

تجزیه و تحلیل داده ها

ماتریس تحلیل وضعیت موجود

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 112 تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394 ساعت: 12:30

عنوان مقاله :   بهره وری مدیریت منابع انسانی

قالب بندی :  word

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : حقیقت جامعه امروزی این است که اگر انسانها، احساس بهتری نسبت به کاری داشته باشند، موفقیتشان در آن کار بیشتر خواهد بود. سازمانها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. زیرا اگر سازمانها اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، برای ادامه کار انرژی بیشتری می‌‌‌گیرند و احتمال موفقیتشـــــان بیشتر می شود. «گارتنر»، اطمینان سازمانی(BUSINESS CONFIDENCE)  را اینگونه تعریف کرده است –  «یک مفهوم و فلسفه سازمانی که ازطریق ترکیب و تعامل عواملی چون عملکرد سازمان و موقعیت رقابتی، فرهنگ سازمانی، تمایلات و مقاومتها در مقابل تغییر و توان سرمایه گذاری سازمانی، ایجاد می‌شود». سوال اساسی این است که عوامل ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در سازمانها چیست؟ سازمانها چگونه اعتماد به نفس خودشان را افزایش دهند؟ و بالاخره از چه طریقی می توانند، موفقیت خودشان را تضمین کنند؟ زیرا اطمینان سازمانی، لزوما” ضامن موفقیت نیست، زیرا عوامل محیطی سازمان از جمله تهدیدات محیطی یا فراهم نیامدن فرصتهای محیطی می توانند مانع این موفقیت شوند.

فهرست :    

فصل ۱ –  اطمینان سازمانی در کسب و کار

فصل ۲ – الزامات مدل اعتماد به نفس در کسب وکار

فصل ۳ – اندازه گیری بهره وری واحدهای تولیدی

فصل ۴ – نقش خودکارآمدی درتوانمندسازی کارکنان

فصل ۵ – مهندسی مجدد منابع انسانی از طریق فناوری اطلاعات

فصل ۶ – تهیه و طراحی سیستم اطلاعات منابع انسانی

فصل۷ – تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت منابع انسانی

فصل ۸ – مدیریت منابع انسانی در سازمانهای یادگیرنده

فصل۹ – انواع پرداختهای تشویقی

فصل ۱۰ – استرس،دلایل و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان سازمان

فصل ۱۱ –  نگرش مدیریت در اثر بخشی سازمان

فصل ۱۲ –  مدیریت منابع انسانی در عرصه جهانی

فصل ۱۳ –  چالشهای فراروی مدیریت منابع انسانی

فصل ۱۴ –  سرمایه اجتماعی و جنسیت در محیط کار

فصل ۱۵ –  نقش مهارتهای انسانی در کسب مزیت رقابتی

فصل ۱۶ –  هنر رفتار با افراد دشوار

فصل ۱۷ –  مدیریت پاداش

فصل۱۸ –  منابع انسانی در آغاز هزاره سوم

فصل ۱۹ –  نقش فناوری اطلاعات در توسعه منابع انسانی

فصل ۲۰ – بررسی ویژگی‌های مدیران و مهم‌ترین راهکارهای اجرایی در ایجاد انگیزه

فصل ۲۱ – ویژگی‌های مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان از دیدگاه حضرت علی(ع)

فصل ۲۲ – عوامل مؤثر بر کارآیی کارکنان و ایجاد انگیزه در آنان از دیدگاه حضرت علی(ع)

فصل ۲۳ – امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان

 

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 20 بهمن 1394 ساعت: 12:30

عنوان مقاله : بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان مقطع متوسطه اول

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی در مدارس شهرستان میناب بوده است. جامعه آماری این پژوهش رادانش آموزان راهنمایی شهرستان میناب (منطقه آموزشی هشتبندی) تشکیل می دهند که جامعه نمونه با حجم۳۰ نفر به روش تصادفی انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیری و گرد آوری اطلاعات، فرم درس پژوهی و نمرات پایان ترم دانش آموزان بود. آزمون آماری استفاده شده در این تحقیق، همبستگی اسپیرمن و رگرسیون خطی بوده که نتایج نشان می دهد که بین درس پژوهی با پیشرفت تحصیلی در سطح ۰٫۰۱ رابطه معنادار مثبت وجود دارد. همچنین، یافته ها نشان می دهد با توجه به معنادار بودن مقادیرt به ازای هر واحد تغییر در متغیر درس پژوهی به میزان ۰٫۹۸ در متغیر پیشرفت تحصیلی تغییرات حاصل گردیده است.

فهرست :

مشخصات

چکیده

مقدمه

مفهوم شناسی

تئوری و پیشینه تحقیق

مواد و روش ها

بحث اصلی

نتیجه گیری

منابع

دانلود مقاله بررسی تاثیر درس پژوهی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان
فرستنده : مرتضی چمل نژاد
حجم فایل : 435 کیلوبایت
لینک دانلود مستقیم

در صورتی که هنگام باز کردن فایلهای فشرده به پسورد نیاز بود، از www.prozhe.com استفاده کنید

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 120 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 14:30

عنوان پایان نامه : بررسی رابطه سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان

قالب بندی : word 2003

قیمت :  رایگان

شرح مختصر : بررسی رابطه عزت نفس و سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی والدین کودکان عادی و والدین آموزش پذیر می باشد. ابزارهای این پژوهش شامل سه نوع پرسشنامه است که شامل: پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه سلامت روانی و پرسشنامه بهزیستی روانشناختی می باشد و پرسشنامه عزت نفس شامل سه مقیاس عملکرد تحصیلی و ارزیابی اجتماعی و ارزیابی ظاهری می باشد و پرسشنامه سلامت روانی ۷ ماده آن برای نشانه های جسمانی و ۷ ماده دیگر آن علایم اضطراب و ۷ ماده دیگر آن اختلال در کنش اجتماعی و ۷ ماده دیگر علایم افسردگی را می سنجد. پرسشنامه بهزیستی روانشناختی که ۱۹ ماده آن برای رضایت از زندگی و ۱۳ ماده آن برای معنویت و ۱۹ ماده آن برای شادی و خوش بینی و ۸ ماده آن مربوط به رشد و بالندگی و ۸ ماده برای ارتباط مثبت با دیگران و ۱۰ ماده آن برای خود مختاری می باشد. بر اساس نتایج تحقیق مشاهده شد که نمره سلامت روانی در والدین دانش آموزان مرزی بیشتر از دانش آموزان عادی است بدین معنی که والدین کودکان مرزی از سلامت روانی بیشتری برخوردارند و همچنین از لحاظ عزت نفس بین والدین دانش آموزان عادی و مرزی مشاهده نشد و مشحص شد که نمره بهزیستی روانشناختی در بین والدین دانش آموزان عادی بیشتر از والدین دانش آموزان مرزی می باشد بدین معنی بهزیستی روانشناختی بیشتری دارند.

فهرست مطالب :

فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی واژه ها و متغیرها

فصل دوم ادبیات و پیشنیه تحقیق

مبانی نظری و یافته های پژوهشی

عزت نفس در قرآن مجید

عزت نفس کلی

عزت نفس اجتماعی

عزت نفس تحصیلی

مولفه های عزت نفس

ماهیت عزت نفس

نظریات مرتبط با عزت نفس

سلامت روان

تعریف سلامت روانی

تعریف بهداشت روانی در فرهنگهای مختلف

اصول بهداشت روانی

خصوصیات افراد دارای سلامت روانی

عوامل موثر درتامین سلامت روانی

نقش خانواده درتامین سلامت روانی

نظریات مرتبط با سلامت روانی

بهزیستی روانشناختی

عقب ماندگی ذهنی

عقب ماندگی ذهنی آموزش پذیر

ویژگیهای کودک استثنایی

نیازهای والدین کودکان استثنایی

احساسات والدین کودکان استثنایی

پژوهشهای انجام شده در ارتباط با موضوع

فصل سوم فرایند پژوهش

روش پژوهش

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

ابزار پژوهش

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی

پرسشنامه عزت نفس

پرسشنامه سلامت روانی

روشهای تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم یافته های پژوهش

تجزیه و تحلیل داده ها

بررسی جمعیت شناختی  آزمودنیها

بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت

بررسی حجم نمونه به تفکیک سن

بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات

بررسی حجم نمونه به تفکیک نوع شغل

بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد

بررسی متغیرهای اصلی فرضیات تحقیق

فرضیه اول

فرضیه دوم

فرضیه سوم

فرضیه چهارم

فرضیه  پنجم

فرضیه ششم

فصل پنجم نتیجه گیری

خلاصه یافته های پژوهش

بحث و نتیجه گیری

محدودیت های تحقیق

پیشنهادهای تحقیق

فهرست منابع و ماخذ

ضمائم

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 111 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 14:30

عنوان پروژه : مدیریت بهره وری فراگیر‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : تاریخ ۲۰۰ ساله صنعت و ورود به عصر جدید عصر فرا صنعتی عصر اطلاعات عصر فرا ملی و ارتباطات نتیجه رشد و ارتقا بهره وری است که نمونه های بارز آن استفاده بیشتر اتوماسیون و کاربرد رباتها در تولید در کنار سیستمهای نوین مدیریتی می باشد. تنها در طول ۱۵ سال اخیر افزایش بهره وری در سطح جهان ۴۵ برابر شده است که این افزایش معجزه آسا به طور عمده نتیجه بهبود در سیستمهای مدیریتی سازمانها و سیاستهای علمی تحقیقاتی و اقتصادی صحیح در کشور های پیشرفته صنعتی بوده است. بیگمان رشد اقتصادی جوامع در گرو نرخ رشد بهره وری آنان است. مطا لعات تجربی در کشور های پیشرفته صنعتی نشان داده که اهمیت بهره وری در نتیجه توسعه سیستمهای نرم افزار مدیریتی بیش از مشارکت و افزایش کمی عوامل کار و سرمایه در جریان تولید بوده است. پایین بودن سطح بهره وری که از ویژگیهای غالب کشور های کمتر توسعه یافته است ناشی از عوامل مختلف تاثیر گذار بر بهره وری است که تعدادی از این عوامل خارج از کنترل این جوامع و پاره ای قابل چاره جویی و کنترل است. دقیقا به همین دلیل امروزه تمام کشورهای جهان در پی بدست آوردن پیشرفتهایی در زمینه بهره وری هستند بدین معنی که بتوانند با مصرف منابع کمتر به مقدار تو لید ملی بیشتر دست یابند زیرا میان درآمد سرانه هر کشور و شاخص بهره وری رابطه ای مستقیم وجو دارد. طی دو دهه اخیر ضرورت ایجاد وگسترش بخش بهره وری و مدیریت فراگیر و جامع بهره وری در سازمانها از اهمیت به سزایی برخوردار شده است. مدیریت بهره وری فراگیر بر اساس ذهنیت و برنامه ای استراتژیک، توجه صحیح به ارتقا انگیزه نیرو انسانی، بهبود مهارتهای آنان با بازآموزی و آموزش و پرورش برای آنها، ایجاد زمینه مساعد برای بروز خلاقیت و استعدادها در س ازمان، افزایش میزان تحقیق و توسعه، استفاده از علم و دانش در اداره امور و بهبود کیفیت محصول در جهت برقرای نظامی برای اندازه گیری، ارزیابی، برنامه ریزی و بهبود بهره وری فراگیر در سازمان است که مدیر می تواند مشکلات و مسائل را تشخیص دهد و مسائل پیچیده سازمان را بر اساس اطلاعات لازم حل کند.

فهرست :

چکیده

شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها

تعریف بهره وری

دیدگاههای مختلف در باره بهره وری

برخی سو برداشتها درباره مفهوم بهره وری

سطوح بهره وری

بهره وری سبز

عوامل موثر بر وضعیت بنگاهها و سازمانها

تغییر تاکیدها در دهه های و

تغییر در کانون های مورد توجه مدیران

سازمانهای ملی بهره وری در برخی از کشورهای آسیایی

بهره وری در ایران

چشم انداز بهره وری فراگیر

مرحله سنجش و اندازه گیری

مفهوم و تعریف کارکردی و عملیاتی مدیریت بهره وری فراگیر

خصوصیات منحصر به فرد مدیریت بهره وری فراگیر

استراتژی استفاده از نظام مدیریت بهره وری فراگیر

توان مدیریت جامع بهره وری فرگیر

تعریف مدیریت بهره وری فراگیر

مدیریت بهره وری فراگیر به مثابه یک صندلی سه پایه

مدیریت بهره وری فراگیر: اتحاد سه بعد رقابت پذیری

عوامل موثر بر بهره وری

راه های بهبود بهره وری

بهره وری و سیستمهای سازمانی

برنامه ریزی برای بهبود بهره وری

چهارده دستور العمل برای بهبود بهره وری

مقدمه

پیشینه تحقیق

چارچوب نظری تحقیق

معرفی داده ها و متغیرها

تخمین مدل

نتیجه گیری و پیشنهادات

آموزش و پرورش

انگیزه و بهره وری

وجدان کار ، فرهنگ کار و انضباط در کار

عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی

برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی

نتیجه گیری

خلاصه و نتیجه گیری

منابع و ماخذ

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 87 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 9:13

عنوان مقاله : فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : تبیین وشناساندن فرهنگ ایثار وشهادت از مکانیزم های دفاعی اسلام برای تسلیح جامعه در برابر هجوم فرهنگ های غیرخودی است. ایثارگری وشهادت طلبی نقش بسزایی درحفظ دین وارزشهای آن واستقلال کشور ایفا می کند . مراکز آموزشی درسطوح مختلف آن بستر مناسبی برای ایجاد ون هادینه کردن فرهنگ صحیح می باشند زیرا از ابزارهای نفوذ فرهنگ، تغییر نگرش در افراد آن جامعه است و قشر دانش پژوه(دانش آموزان و دانشجویان) به جهت خصوصیات روان شناختی، اثر پذیرترین گروههای جامعه هستند که بیشترین ومفیدترین اوقات خود را در مراکز آموزشی می گذرانند. لذا با برنامه ریزی وسیاست گذاری های علمی و جامع،می توان فرهنگ ایثارگری وشهادت را دراین مراکز به سطح قابل قبولی ارتقاء بخشید. نگارنده دراین مقاله سعی نموده با تاکید بر مفهوم حقیقی ایثار و شهادت و توسل به توانمندی و تاثیر گذاری محیط آموزشی بر دانش پژوهان، با ارائه راهکارهایی علمی و بنیادین درجهت این برنامه ریزی گام بردارد . روش تحقیق توصیفی- تحلیلی است و نگارنده سعی کرده است با استفاده از آیات و منابع اصیل اسلامی به تبیین بحث بپردازد.

فهرست :

چکیده

مقدمه

تعریف فرهنگ

فرهنگ ایثار

فرهنگ شهادت

تعریف تربیت

ارتباط نهادهای آموزشی با فرهنگ عمومی

راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

توحید و خداباوری

شناخت شناسی فرهنگ ایثارگری

شناخت از طریق پیامدهای رفتار

شناسایی عوامل اصلی رفتار ایثارگری

شناخت و معرفی کارکردهای فرهنگ ایثار وشهادت

ایجاد ارتباط رفتار ایثارگرانه نسل گذشته و نسلی فعلی

برنامه درسی

معلم و شاگرد

چند پیشنهاد درجهت افزایش دانایی معلمان عزیز نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت

ترجمه و نگارش متون عرفانی به زبان امروزین

ایجاد حس عدم دل بستگی در دانش پژوهان

تکمیل راهکارها

نتیجه

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 108 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 9:13

عنوان پایان نامه : اثبات وجود خدا

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در این پژوهش، دو برهان در اثبات وجود خدا که از دو سنت فکری متمایزِ غربی و اسلامی منبعث شده اند، مورد بررسی تطبیقی قرارگرفته اند: برهان فطرت با تقریر آیت الله میرزا محمدعلی شاه آبادی و برهان اجماع عام با تقریر چارلز هاج و جی، اچ جویس. اقامه کنندگان هر دو برهان (اجماع عام و فطرت) کوشیدهاند تا نشان دهند که اولاً انسان در ضمیر خود نسبت به وجود خدا التفات دارد. ثانیاً همین التفات ذاتی نفس به وجود خدا، حاکی از وجود واقعی خدا در عالم خارج است. اثبات این مدعا در براهین اجماع عام هاج و جویس، ضمن رجوع به شواهد تاریخی و با تکیه بر استقراء ناقص و شهود شخصی صورت میگیرد از همین رو براهین هر دو متفکر، هم به لحاظ ماده ستدلال و هم به جهت صورت برهانی در برابر نقدهای وارده آسیب پذیر بودهاند. این در حالی است که در برهان فطرت، توجه ذاتی انسان به وجود خدا، نه به واسطه استقراء یا شهود شخصی بلکه از طریق تحلیل عقلی ساختار نفس انسان اثبات میشود؛ همچنین ضرورت وجود واقعی و خارجی خداوند به عنوان متعلَّق این توجه، نه به واسطه تمثیل بلکه از طریق اتخاذ قاعده عقلانی تضایف اثبات میشود. به همین جهت، بررسی تطبیقی دو برهان فطرت و اجماع عام گویای آن است که برهان فطرت علیرغم آنکه در برخی وجوه مبنا شناختی، انسان شناختی و ساختار شناختی مشابه براهین اجماع است، اما از مصونیت بیشتر و اعتبار فزون تری نسبت به این دسته از براهین بهرهمند بوده است.

کلمات کلیدی : برهان، اجماع عام، جویس، شاهآبادی، فطرت، هاج

فهرست :

فصل اول : کلیات تحقیق

فصل دوم : براهین اجماع عام در سنت تفکر غرب

فصل سوم : برهان فطرت در تفکر آیت الله شاه آبادی

فصل چهارم : بررسی تطبیقی براهین اجماع عام و برهان فطرت

جمع بندی مباحث

فهرست منابع

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 116 تاريخ : جمعه 16 بهمن 1394 ساعت: 9:13

عنوان مقاله : فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : تبیین وشناساندن فرهنگ ایثار وشهادت از مکانیزم های دفاعی اسلام برای تسلیح جامعه در برابر هجوم فرهنگ های غیرخودی است. ایثارگری وشهادت طلبی نقش بسزایی درحفظ دین وارزشهای آن واستقلال کشور ایفا می کند . مراکز آموزشی درسطوح مختلف آن بستر مناسبی برای ایجاد ون هادینه کردن فرهنگ صحیح می باشند زیرا از ابزارهای نفوذ فرهنگ، تغییر نگرش در افراد آن جامعه است و قشر دانش پژوه(دانش آموزان و دانشجویان) به جهت خصوصیات روان شناختی، اثر پذیرترین گروههای جامعه هستند که بیشترین ومفیدترین اوقات خود را در مراکز آموزشی می گذرانند. لذا با برنامه ریزی وسیاست گذاری های علمی و جامع،می توان فرهنگ ایثارگری وشهادت را دراین مراکز به سطح قابل قبولی ارتقاء بخشید. نگارنده دراین مقاله سعی نموده با تاکید بر مفهوم حقیقی ایثار و شهادت و توسل به توانمندی و تاثیر گذاری محیط آموزشی بر دانش پژوهان، با ارائه راهکارهایی علمی و بنیادین درجهت این برنامه ریزی گام بردارد . روش تحقیق توصیفی- تحلیلی است و نگارنده سعی کرده است با استفاده از آیات و منابع اصیل اسلامی به تبیین بحث بپردازد.

فهرست :

چکیده

مقدمه

تعریف فرهنگ

فرهنگ ایثار

فرهنگ شهادت

تعریف تربیت

ارتباط نهادهای آموزشی با فرهنگ عمومی

راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت

توحید و خداباوری

شناخت شناسی فرهنگ ایثارگری

شناخت از طریق پیامدهای رفتار

شناسایی عوامل اصلی رفتار ایثارگری

شناخت و معرفی کارکردهای فرهنگ ایثار وشهادت

ایجاد ارتباط رفتار ایثارگرانه نسل گذشته و نسلی فعلی

برنامه درسی

معلم و شاگرد

چند پیشنهاد درجهت افزایش دانایی معلمان عزیز نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت

ترجمه و نگارش متون عرفانی به زبان امروزین

ایجاد حس عدم دل بستگی در دانش پژوهان

تکمیل راهکارها

نتیجه

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت: 5:31

عنوان پایان نامه : اثبات وجود خدا

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در این پژوهش، دو برهان در اثبات وجود خدا که از دو سنت فکری متمایزِ غربی و اسلامی منبعث شده اند، مورد بررسی تطبیقی قرارگرفته اند: برهان فطرت با تقریر آیت الله میرزا محمدعلی شاه آبادی و برهان اجماع عام با تقریر چارلز هاج و جی، اچ جویس. اقامه کنندگان هر دو برهان (اجماع عام و فطرت) کوشیدهاند تا نشان دهند که اولاً انسان در ضمیر خود نسبت به وجود خدا التفات دارد. ثانیاً همین التفات ذاتی نفس به وجود خدا، حاکی از وجود واقعی خدا در عالم خارج است. اثبات این مدعا در براهین اجماع عام هاج و جویس، ضمن رجوع به شواهد تاریخی و با تکیه بر استقراء ناقص و شهود شخصی صورت میگیرد از همین رو براهین هر دو متفکر، هم به لحاظ ماده ستدلال و هم به جهت صورت برهانی در برابر نقدهای وارده آسیب پذیر بودهاند. این در حالی است که در برهان فطرت، توجه ذاتی انسان به وجود خدا، نه به واسطه استقراء یا شهود شخصی بلکه از طریق تحلیل عقلی ساختار نفس انسان اثبات میشود؛ همچنین ضرورت وجود واقعی و خارجی خداوند به عنوان متعلَّق این توجه، نه به واسطه تمثیل بلکه از طریق اتخاذ قاعده عقلانی تضایف اثبات میشود. به همین جهت، بررسی تطبیقی دو برهان فطرت و اجماع عام گویای آن است که برهان فطرت علیرغم آنکه در برخی وجوه مبنا شناختی، انسان شناختی و ساختار شناختی مشابه براهین اجماع است، اما از مصونیت بیشتر و اعتبار فزون تری نسبت به این دسته از براهین بهرهمند بوده است.

کلمات کلیدی : برهان، اجماع عام، جویس، شاهآبادی، فطرت، هاج

فهرست :

فصل اول : کلیات تحقیق

فصل دوم : براهین اجماع عام در سنت تفکر غرب

فصل سوم : برهان فطرت در تفکر آیت الله شاه آبادی

فصل چهارم : بررسی تطبیقی براهین اجماع عام و برهان فطرت

جمع بندی مباحث

فهرست منابع

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت: 5:31

عنوان پروژه : تحلیل سیستم واحد توزیع واحد تولیدی

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : امروزه برای بهره وری بالا و کاهش هزینه ها از روش های نوین همچون تحلیل سیتم ها بهره میبرند که کمک شایانی به شرکت ها و وزارت ها و کارخانه ها و … میکند، در این پروژه ما به بررسی و تحلیل قسمت پخش و توزیع یک واحد تولیدی پوشاک پرداختیم و آن را تجزیه و تحلیل کردیم و راهکارهایی برای برون از مشکلات و بازدهی بالا ارائه دادیم.

فهرست :

بخش اول شناخت وضع موجود

کلیات

مقدمه

چرا تحلیل و بهبود واحد ….. را بعنوان پروژه درسی انتخاب کردیم.

معرفی سازمان / شرکت / … اصلی

معرفی واحد مربوطه

تعاریف و مفاهیم اصلی مربوط به واحد مورد نظر

ساختار کلی سیستم

لزوم و هدف سیستم

روشهای مختلف انجام سیستم

جایگاه سیستم … در …

شرح وظایف سیستم

شناخت وضع موجود

مقدمه

مصاحبه با مسئول واحد

هدف مدیریت واحد

شرح وظایف واحد

نمودار سازمانی

مرز سیستم ، محیط و ارتباطات

زیر سیستمهای واحد

فرآیند انجام کار

نمودار جریان داده سطح صفر سیستم موجود ( رسم DFD سطح صفر )

نمودار جریان سطح یک سیستم موجود ( رسم DFD سطح یک )

بررسی کامل زیر سیستمها

نمودار جریان داده زیر سیستمها

اطلاعات موجود مخزن داده های زیر سیستمها

نمودار ارتباط موجودیتهای سیستم ( رسم ERD سیستم )

منابع سیستم

نیروی انسانی

فضای فیزیکی

تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری

منابع مالی

منابع اطلاعاتی

جمع بندی

منابع

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 8 بهمن 1394 ساعت: 16:38

عنوان پروژه : مدیریت بهره وری فراگیر‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : تاریخ ۲۰۰ ساله صنعت و ورود به عصر جدید عصر فرا صنعتی عصر اطلاعات عصر فرا ملی و ارتباطات نتیجه رشد و ارتقا بهره وری است که نمونه های بارز آن استفاده بیشتر اتوماسیون و کاربرد رباتها در تولید در کنار سیستمهای نوین مدیریتی می باشد. تنها در طول ۱۵ سال اخیر افزایش بهره وری در سطح جهان ۴۵ برابر شده است که این افزایش معجزه آسا به طور عمده نتیجه بهبود در سیستمهای مدیریتی سازمانها و سیاستهای علمی تحقیقاتی و اقتصادی صحیح در کشور های پیشرفته صنعتی بوده است. بیگمان رشد اقتصادی جوامع در گرو نرخ رشد بهره وری آنان است. مطا لعات تجربی در کشور های پیشرفته صنعتی نشان داده که اهمیت بهره وری در نتیجه توسعه سیستمهای نرم افزار مدیریتی بیش از مشارکت و افزایش کمی عوامل کار و سرمایه در جریان تولید بوده است. پایین بودن سطح بهره وری که از ویژگیهای غالب کشور های کمتر توسعه یافته است ناشی از عوامل مختلف تاثیر گذار بر بهره وری است که تعدادی از این عوامل خارج از کنترل این جوامع و پاره ای قابل چاره جویی و کنترل است. دقیقا به همین دلیل امروزه تمام کشورهای جهان در پی بدست آوردن پیشرفتهایی در زمینه بهره وری هستند بدین معنی که بتوانند با مصرف منابع کمتر به مقدار تو لید ملی بیشتر دست یابند زیرا میان درآمد سرانه هر کشور و شاخص بهره وری رابطه ای مستقیم وجو دارد. طی دو دهه اخیر ضرورت ایجاد وگسترش بخش بهره وری و مدیریت فراگیر و جامع بهره وری در سازمانها از اهمیت به سزایی برخوردار شده است. مدیریت بهره وری فراگیر بر اساس ذهنیت و برنامه ای استراتژیک، توجه صحیح به ارتقا انگیزه نیرو انسانی، بهبود مهارتهای آنان با بازآموزی و آموزش و پرورش برای آنها، ایجاد زمینه مساعد برای بروز خلاقیت و استعدادها در س ازمان، افزایش میزان تحقیق و توسعه، استفاده از علم و دانش در اداره امور و بهبود کیفیت محصول در جهت برقرای نظامی برای اندازه گیری، ارزیابی، برنامه ریزی و بهبود بهره وری فراگیر در سازمان است که مدیر می تواند مشکلات و مسائل را تشخیص دهد و مسائل پیچیده سازمان را بر اساس اطلاعات لازم حل کند.

فهرست :

چکیده

شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها

تعریف بهره وری

دیدگاههای مختلف در باره بهره وری

برخی سو برداشتها درباره مفهوم بهره وری

سطوح بهره وری

بهره وری سبز

عوامل موثر بر وضعیت بنگاهها و سازمانها

تغییر تاکیدها در دهه های و

تغییر در کانون های مورد توجه مدیران

سازمانهای ملی بهره وری در برخی از کشورهای آسیایی

بهره وری در ایران

چشم انداز بهره وری فراگیر

مرحله سنجش و اندازه گیری

مفهوم و تعریف کارکردی و عملیاتی مدیریت بهره وری فراگیر

خصوصیات منحصر به فرد مدیریت بهره وری فراگیر

استراتژی استفاده از نظام مدیریت بهره وری فراگیر

توان مدیریت جامع بهره وری فرگیر

تعریف مدیریت بهره وری فراگیر

مدیریت بهره وری فراگیر به مثابه یک صندلی سه پایه

مدیریت بهره وری فراگیر: اتحاد سه بعد رقابت پذیری

عوامل موثر بر بهره وری

راه های بهبود بهره وری

بهره وری و سیستمهای سازمانی

برنامه ریزی برای بهبود بهره وری

چهارده دستور العمل برای بهبود بهره وری

مقدمه

پیشینه تحقیق

چارچوب نظری تحقیق

معرفی داده ها و متغیرها

تخمین مدل

نتیجه گیری و پیشنهادات

آموزش و پرورش

انگیزه و بهره وری

وجدان کار ، فرهنگ کار و انضباط در کار

عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی

برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی

نتیجه گیری

خلاصه و نتیجه گیری

منابع و ماخذ

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 8 بهمن 1394 ساعت: 16:38

عنوان مقاله : حسابداری دولتی

قالب بندی : Word

قیمت : رایگان

شرح مختصر : مدیریت فرآیند تصمیم گیری است و تصمیم گیری نیازمند اطلاعات است. از میان اطلاعات گوناگونی که مدیران برای اخذ تصمیمات خود بدان نیازمندند، اطلاعات مالی جایگاه ویژه ای دارد، چرا که اکثر قریب به اتفاق تصمیمات مدیران مستقیما آثار و پیامدهای مالی داشته و یا بطور غیر مستقیم وضعیت مالی موسسه را تحت تاثیر قرار می دهند. اطلاعات مالی و حسابداری ابزار ارزشمندی جهت تصمیمات مربوط به تامین، تخصیص و کنترل منابع اقتصادی در اختیار مدیران قرار می دهد. هر یک از دستگاههای اجرایی کشور عهده دار انجام برخی از وظایف دولت هستند و لذا برای ایفای وظایف محوله، بودجه ای در قالب اعتبار مصوب از محل بودجه کل کشور در اختیار آنها گذاشته می شود تا پس از تخصیص اعتبار و دریافت وجه از خزانه براساس مقررات موضوعه و جهت تحقق اهداف معین دستگاه آن را به مصرف برسانند. حسابداری فقط با وقایعی که بتوان آن را با پول اندازه گیری کرد، سروکار دارد. باین ترتیب بسیاری از رویدادها و واقعیتهای مهم یک سازمان که قابل بیان به زبان پول نیستند در دفاتر مالی آن ثبت و ضبط نمی شوند.

فهرست :

مقدمه

حسابداری یک نظام اطلاعاتی مالی است

تعریف حسابداری دولتی

مشخصات یک موسسه دولتی

تفاوت سازمانهای انتفاعی و بازرگانی با سازمانهای غیر انتفاعی دولتی

موارد افتراق

کاربرد حسابداری دولتی

استفاده کنندگان حسابداری دولتی

مبنای تعهدی

مبنای نیمه تعهدی

مبنای تعهدی تعدیل شده

کنترل بودجه

بودجه بندی

مفهوم کارایی و اثر بخشی در بودجه

مراحل اساسی در تهیه بودجه بر مبنای صفر

تصمیم در ساخت یا خرید

نقطه سر به سر

حسابداری بهای تمام شده

روشهای طبقه بندی هزینه ها

مراکز هزینه

انواع هزینه ها در هر یک از مراکز هزینه

شفافیت بودجه ای و نقش حسابداری دولتی

معرفی سیستم حسابداری دولتی سامان

معرفی حسابهای پروژه

حسابداری ارزی

تعدیل نرخ ارز (تسریر ارز)

ثبت سند هنگام ابلاغ بودجه

ثبت سند هنگام تخصیص اعتبار

ثبت سند هنگام درخواست وجه

منابع

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 112 تاريخ : چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت: 19:55

عنوان جزوه : دستورهای شناسایی سیستم در نرم افزار متلب‎

قالب بندی : PDF

قیمت : رایگان

شرح مختصر : در این جزوه قصد داریم که با برخی از روش های شناسایی سیستم ها که بصورت تابع در نرم افزار MATLAB موجود هستند، آشنا شویم. لذا یکی از مثالهای محک کنترل در نظر گرفته میشود و با استفاده از روش های مد نظر، عمل شناسایی سیستم انجام میپذیرد.

فهرست :

تحریک پایا

سیگنال نویز سفید گوسی

سیگنال توالی باینری شبه تصادفی

خودهمبستگی و همبستگی عرضی

شناسایی سیستم با مدل AR

شناسایی سیستم با مدل ARMA

شناساسی سیستم با مدل ARX

شناسایی سیستم با مدل ARMAX

شناسایی سیستم با روش حداکثر احتمال وقوع تکراری

شناسایی سیستم با روش متغیرهای ابزاری

شناسایی سیستم با روش Box-jenkins

شناسایی با مدل چندجمله ای خطای خروجی OE

معیار اطلاعات آکایکا

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت: 19:55

عنوان مقاله : نانومکاترونیک

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : رایگان

شرح مختصر : – تا سال ۱۹۷۴ از لغت نانوتکنولوژی استفاده نشده بود تا اینکه یکی از محققین ژاپنی بنام نوریو تانیگوچی این لغت را در ارتباط با مهندسی مواد دراندازه های نانومتری مورد استفاده قرار داد. با تولید ساختارهایی در مقیاس نانومتر ، امکان کنترل خواص ذاتی مواد ازجمله دمای ذوب ، خواص مغناطیسی ، ظرفیت بار و حتی رنگ مواد بدون تغییر در ترکیب شیمیایی بوجود می ‌آید. امروزه مهندسین مکانیک در کنار فعالیت بر روی ابرسازه ها و ابرماشین ها بر روی سیستم های الکترو مکانیکی که در ابعاد میکرومتری ساخته میشوند نیز فعالیت بسیار وسیعی دارند. -میکرومترهایی که از کنار هم قرار گرفتن ساختارهای نانو ایجاد شده اند. هدف نانومکاترونیک ، ساخت دستگاه ها در ابعاد نانو می باشد. به مجموع مهندسی مکانیک , کنترل ,الکترونیک و کامپیوتر مهندسی مکاترونیک میگویند. ساختمان محصولات نانومکاترونکی از محصولات نانوالکترونیکی و نانومکانیکی یا به عبارتی دیگر نانوالکترومکانیکی ساخته شده است, که به صورت یک پارچه در کنار هم قرار گرفته و هوشمندانه ایفای نقش میکنند.

فهرست :

تعریف مکاترونیک

میدان تنوع مکاترونیک

نانو چیست؟

نانو

فناوری

یک نانومتر چقدر است؟

تاریخچه نانو و مکاترونیک

چرا کوچک سازی؟

اثر افزایش سطح

ساخت ساختار نانو مقیاس

نانوالکترونیک

نانومکانیک

نانومکاترونیک

نانورباتها در پزشکی

نحوه عملکرد نانو رباتها

منابع انرژی نانو رباتها

معایب نانورباتها

نانو جراحی

نانوربات رباتهای خود تخریب

منابع

- - , .

پروژه دات کام...
ما را در سایت پروژه دات کام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار projeh بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 7 بهمن 1394 ساعت: 19:55